Kontakt: weenie3@gmail.com
Zachęcamy do komentowania postów.

czwartek, 22 kwietnia 2010

Orędzie 6 grudzień 2009

6 grudzień 2009



Panie Jezu - błagam Cię powiedz, czy w przyszłym roku zaczną się kataklizmy w USA i czy zacznie się upadek finansowy świata?



Pan:

Upadek banków już się zaczął i będzie trwał do końca przyszłego roku. Jeszcze tak bardzo nie odczujecie do połowy przyszłego roku, dlatego powiedziałem: cała wiosna jest wasza. Ale potem to już drastycznie będzie się obniżał poziom życia ludności. Będzie popłoch, zaskoczenie i dramat. Ludzie będą sobie odbierali życie, co Mnie już bardzo zasmuca. I dlatego wprowadzą stan wyjątkowy, bo szerzyć się będzie napaść na ludzi w poszukiwaniu żywności. Wy musicie wyjeżdżać wcześniej, bo wielu nie zdąży, gdyż nie będą samoloty latały. Wreszcie zaczną się kataklizmy, które zakończą szerzenie się grzechu, i wreszcie Ameryka przestanie wtrącać się do nie swoich spraw – czyli innych państw. Wreszcie sama sobie nie poradzi i Ja powiem: „a to był taki piękny kraj – mlekiem i miodem płynący, ale zbeszcześlili go bezbożni”. A Polska? Polska, to jest Mój umiłowany kraj, któremu będę pomagał, bo umiłowali Mnie ludzie jego. Będzie głód, bo będzie zmiana warunków klimatycznych, a do tego będą chciały na was napaść inne narody w celu grabieży. Będę osłaniał naród polski, chociaż nie ochronię zupełnie przez zatwardziałość serc dostojników państwowych i kościelnych. Zawsze trzeba być przygotowanym na spotkanie ze Mną.
Serca czyste stwórz w nas Panie – trzeba wołać !
Oj ! Moje dzieci, to wszystko będzie się dziać z powodu nieposłuszeństwa waszego. I te małe grupki wielbiące Mnie ratują ten świat jeszcze. Jezus Sprawiedliwy”



Panie Jezu – ja się boję pisać taki tragiczny tekst.



Pan: Po to mówię, żebyś pisała”.



Panie Jezu, czy powinnam posyłać do ludzi Twoje Orędzia ?



Pan:

Tak, tak – po to mówię, abyś pisała i rozsyłała. Aby nie było powiedziane: nie wiedzieliśmy. Znaki na niebie i ziemi pokazują, że zbliża się katastrofa społeczna, państwowa i religijna. Oczekuję od ludzi aby zgadzali sie z Moją wolą bez szemrania i aby powracali do Stołu Pańskiego w Eucharystii, bo i tak mało czasu zostało na zupełne oczyszczenie serc.
Boleję nad zagubionymi i ulegającymi Mojemu wrogowi. AMEN. Jezus bolejący nad zgubnym światem”.



Panie Jezu – pytają Ciebie pewne osoby, czy możesz określić o jakie kataklizmy w Polsce chodzi?



Pan:

„Różne - będzie zimno i gorąco; śnieg, deszcz i susza. Wszystkiego po trochu. I dlatego roślina nie będzie mogła urosnąć ani się rozwinąć. W maju będziecie kosić śnieg. Maj – to miesiąc Maryjny i Maryja swoimi łzami będzie podlewała ziemię. Kara za grzechy może być umniejszona lub zwiększona, w zależności od narodu. Jeżeli będą błagać o łaski przebaczenia win i przepraszać za swoje i innych grzechy, to Ja jestem Miłosiernego serca i ulituję się nad ludem swym wołającym o litość. Modlitwy, wynagradzania, pokuta – oto warunki oddalenia kar. Jezus Sprawiedliwy ale i Miłosierny”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz